Plugghästen

Goddagens! Det blev att jag sov på Höjden tillslut iallafall för jag missade sista bussen hem. Blev väckt av Melvin klockan sju imorse när han kom och puttade upp dörren till rummet där jag sov. Då tyckte han att det var dags att kliva upp! :P Och så blev det, jag klev upp. Sen busade vi på förmiddagen medan bror och Jessika var iväg med Klara för att göra lite koller på sjukhuset. Tillslut somnade han som en stock i min famn klockan 09 när han drack välling, då var han en sliten krigare!

Nu är jag hemma hos mig och försöker få lite plugg gjort. Vet väl inte riktigt hur bra det går, det var ju så jävla länge sedan jag skrev en uppgift som ska lämnas in. Inte kommer jag ihåg hur man gör! haha! Men det ska väl gå bra. Den ska ju inte direkt in imorgon så jag behöver ju inte skriva klart den idag som tur är.

Back to work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0