Skräpmat idag ?

Jag överlevde eximinationsseminariet! Men jag tyckte inte att det gick så överdrivet bra för mig... Kändes ändå som jag jag skulle vara ganska så väl förberädd och visste vad jag skulle prata om, men när jag väl satt där kändes det mest som att jag svamlade. Men jag vet inte. Ska iallafall skriva om det i läsduglig form och skicka in på FC'n så de i min grupp kan läsa själva och kanske fatta någonting av vad jag svamlade på om idag... haha.

Börjar bli lite hungrig också, funderar på skräpmat idag. Jag orkar vekligen ingenting annat. Hamburgare känns faktist som riktigt gott. Blir nog att gå till... Taromina? Heter det då? Det är ju nära och bra.
Vad som händer annars ikväll har jag ingen aning om, är rätt trött och ska inte festa så det blir väl att ligga hemma och slöa! Se på Grey's och läsa Breaking Dawn!! :D

Skriver väl senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0