Snaaaart! :D

Halloj! Har suttit och sett på Grey's fram till nu, jag börjar fastna! :P Jag har inte skrivit ner några stödord än så jag ska sätta mig och göra det strax, om jag kommer på någonting vill säga.

Borde hoppa i säng snart också så jag hinner läsa litegrann (inte skolböcker denna gång ;) ). Jag ska upp tiiidigt imorgon... hoppas jag tar mig upp i tid så att jag hinner gå till skolan , hoppas även att vädret tillåter att man kan gå i 40 minuter. Annars kan jag ju ta en buss, känner jag mig själv kommer jag nog ta en buss tillslut :P... men min grundtanke är att jag ska promenera! Skadar ju aldrig att promenera pluss att man hinner vakna till liv innan man ska sätta sig på en föreläsning i en och en halv timme.

Ska passa Melvin imorgon efter skolan! Nu händer det grejer alltså!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0