Terror on Elmstreet

Läste precis på Aftonbladet att man ska göra en nyinspelning av Terror på Elmstreet!!! Lyckliga jag!! :D Inspelningen börjar nu i maj! Jag kan knappt vänta tills den kommer på bio!!! Tyvär har Robert Englund, som spelat Freddy i alla Elmstreet filmerna, tackat nej till att göra fler. Han som nu ska spela Freddy i nyinspelningen heter Jackie Earle Haley, jag har aldrig hört om honom förut men jag hoppas han gör ett bra jobb! :)

Nu ska jag gå och lägga mig! Min sänglampa slocknade idag och jag har inga fler glödlampor.. :( Det gör det svårt för mig att läsa ikväll. Får se om jag kommer på någon lösning. Jag är himla sugen på att läsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0