Tattoo

Fan, nu har klockan blivit sådär galet mycket igen! Jag fastnade framför datorn när jag letade inspiration till en ny tatuering! Jaa, tro det eller ej så är jag jävligt peppad på en till! :D Och jag har fått lite inspiration! Dock svårt att hitta någonting som kan likna min alientatuering jag vill ha. Jag vet, inne i huvudet, EXAKT hur jag vill att den ska se ut... men jag vet inte hur jag ska lyckas få det ur mitt huvud till tatuerarens huvud! :P
Jag hittade dock nya små tatueringar jag skulle vilja vara sugen på att göra... Måste bara få ihop lite pengar så att jag har råd med det! :)

Min tatuering! Dålig bild, I know

Nu blir det sängen!
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0