Rolig fredagkväll va?

Hej bloggen... Har legat i plågor hela kvällen så har inte haft ork att blogga. Inte haft så mycket att skriva om heller.
Det blev så att jag gick till Taromina och beställde ett skrovmål till middag. Gick även till Preem och hyrde Australa och köpte läsk och chips. När jag kom hem såg jag två Grey's avsnitt och sen la jag mig för att läsa en stund innan jag tänkte se på filmen... Då började helvetet. Vilken jääävla jääävla mensvärk jag har haft! Som jag har legat och vridit och vänt på mig, stönad och buffat. Jag lovar att skulle någon ha sett mig skulle det säkert sett ut som om jag hade värkar för fullt och snart skulle föda barn. Haha, gjorde typ andningsövningar och grejer, vankat av och an och buffat och stönat... men alltså satan vad jag har haft ont! Tog sedan två alvedon och slocknade tillslut. Är ganska nyvaken nu. Har inte lika ont längre, tack och lov, men det har långt ifrån gått över. Jävla satan vad jag hatar detta!
Jag brukar alltid tänka, de få gånger jag får såhär jävla jävla ont, att: "Om jag knappt klarar av detta, hur FAN ska jag klara av att föda barn!?!" För det lär ju vara jääävligt mycket värre!

Men men... livet är underbart! Eller? haha...

Ska läsa lite bloggar nu, återkommer kanske senare ifall jag inte kan sova!

Kommentarer
Postat av: Saga

Haha åh, vad jag inte saknar den satans mensen och mensvärken! Förlossningen leder ju trots allt till något gott, men mensvärken är fan bara till för att plåga ;)

2009-04-25 @ 03:27:59
URL: http://nejli.blogg.se/
Postat av: jessica

det är häftigare o föda barn, det gör att man fixar smärtan....

2009-04-25 @ 12:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0