Vilda, lilla Melvin

Tjenis bloggen!
Jag har inte haft tid alls att blogga idag! Väcktes av brorsan runt 11.00 och sen bar det direkt iväg till Höjden för att busa med Melvin. Bror är på sjukhuset och hälsar på resten av sin lilla familj! :)
Jag och Melvin har busat och ätit massa! Han har vägrat att sova utan han har varit helt vild istället... haha! Men efter att ha ätit mellis så fick jag honom tillslut att somna i min famn, nåågra timmar senare än han borde ha somnat! Så jag har slappnat av och läst en liten stund och nu passar jag på att blogga!

Annars händer dte inte mycket idag! Ska hem sen och städa litegrann så jag kan visa upp lägenheten för min moster. Hon ville komma och se den igår men jag stenvägrade, för jag måste verkligen städa först! :P

Nu ska jag läsa bloggar!

Kommentarer
Postat av: Saga

Hihi, tack :) Man blir som blind när man ser den varje dag och ba "men jag har väl alltid sett ut såhär?!", men nog allt ser man att den har växt ordentligt då man tittar på magbilder :)

2009-04-09 @ 18:12:00
URL: http://nejli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0