Bebisfika och resfeber

Imorgon åker vi iväg till Grekland och Kos!! Så jävla underbart det kommer bli: sol, bad, alkohol! Vad men kan man begära? Ja, god mat också! :D

Har växlat pengar idag och packat. Jag hatar att packa, vet aldrig om jag packat allt jag behöver och jag packar alltid ner massa onödigt. Har försökt undvika det nu, vet dock inte om jag lyckades.
Nu ikväll var jag, Ida och Tina och överraskade Saga med en massa fika (som vi hade bakat själva) för att gratulera till hennes kommande lilla bebis! Det var roligt att träffas igen och vi pratade en heeeel del gamla minnen. Satan vad jag skrattade... hade kramp i kinderna och i magen ganska snabbt. :P

Borde gå och lägga mig nu, ska upp tidigt imorrn för att hinna duscha och se så att jag inte glömmer någonting. Jag har jävligt mycket resfeber så jag vet inte om jag kommer kunna somna... jag vill bara åka iväg nu så man slipper bekymra sig om man har packat allt!

Ha det bra här hemma i Sverige så ses och hörs vi om ungefär en vecka!! :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0