En ganska för lång powernap

Halloj bloggen!

Jag låg och läste för några timmar sedan men jag råkade tydligen somna, för jag vaknade nu för några minuter sedan. Skulle då gå in och skörda min sista skörd i farmville för jag visste att den skulle vara klar nu, men då ligger det nere på grund av någonting de fixar med sidan eller nåt. Drygt.

Min kväll har varit otroligt lugn och skön. Sett på Grey's och läst större delen, precis som jag ville ikväll. Ska nu strax gå och lägga mig igen, blir antagligen att jag läser en stund till. Jag ska försöka ta mig upp i tid imorgon och inte sova bort hela dagen. Det är skönt när man vaknar normalt på dagarna och hinner med att göra saker även under dagtid, det är oftast lite smått ångestframkallande när man vaknar sent på eftermiddagen.

Detta blev ett inlägg med bara svammel, har inte mycket roligt att komma med så jag ger upp nu.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0