Hemma i Umeå igen

Nu är vi hemma!

Vi kom hem igår mitt på dagen men efter en hel natt på arlanda utan sömn var man kanske trött så jag sov hela dagen. På kvällen for jag och hälsade på min Jessi och myste med henne framför Save the last dance. Kom ganska nyligen hem från henne och snart ska jag iväg igen. Jag ska till Byn och hälsa på min bror och hans familj. Ska vara barnvakt åt brorsbarnen en stund medan de är på föräldramöte. Det ska bli såå kul att se mina älsklings barn igen, som jag har saknat dom!!!

Mitt internet är väääldigt segt just nu, måste vänta tills den åttonde då max-bandbredden nollställs igen innan det fungerar som vanligt. Så är jag väldigt off på bloggen närmaste tiden beror det på just detta.
Men jag kommer med bilder från resan så fort jag kan! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhh, därför det blev segt. Streamade en massa, sorry

2009-08-27 @ 23:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0