Jag kallas Törnrosa av en anledning

Goddagens! Jag har sovit huur mycket som helst sedan igårkväll!! Föst somnade jag runt 20.00 och vaknade 23.45 och pratade med Malin i telefonen i 40 minuter sen var jag så trött så vi la på. Borsade tänderna och stupade direkt i säng och somnade nästan genast. Vaknade först imorse runt 7, men somnade om igen och nu vaknade jag 13.00. Har jag sovit lite eller!? Haha, helt galet!

Nu ska jag gå och duscha och sen måste jag gå och handla lite mat. Det ekar tomt här hemma. Det enda jag har i matväg är havregryn så jag kan göra havregrynsgröt med lingonsylt.. har inte ens mölk så jag måste äta utan det. Så nu är det dags att fylla på förrådet lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0