Jag och Malin har motionerat

Ikväll har jag och Malin varit ute på en lång promenad i en och en halv timme, duktigt av oss! Vi började promenera ganska lugnt men efter ett tag ökade vi tempot. Vi gick långt och kände oss väääldigt duktiga (måste ju jobba lite nu innan Kos :P). Dock käkade jag lite godis när jag kom hem... illa illa! Malin var så duktig som köpte nyttigt bröd som hon skulle äta när hon kom hem.

Tog en bild på Malin när hon spatserade fram, men tyvär blev den nästan helt svart så jag snodde bilden Malin tog på mig och min röv istället, varsågoda :P :


Vi kämpade oss verkligen upp för den där backen!!
Den kanske inte ser ut som mycket, men den var brant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0