Lite babbel

Mmm... varm choklaaaad! Sitter just nu och avnjuter en god kopp varm choklad, och det var inte igår jag drack det sist kan jag lova. När jag kände doften av det var det som att slungas tillbaka till barndomen och jag frågade mig själv varför jag aldrig dricker varm choklad längre? När man blir vuxen byter man ut varm choklad mot kaffe, inte för att det är dumt med kaffe heller... men en kopp varm choklad, inte mycket som klår det egentligen!

Ikväll har jag sett på film, en av filmerna jag fyndade på Nolia: Leo vs. Stephen. Helt okej film, men den var inte riktigt som jag hade tänkt mig att den skulle vara. Efter det la jag mig och läste vilket resulterade i att jag somnade en stund :P. Jag somnar alltid när jag läser på kvällen... haha! Jag har slö-surfat framför datorn och läst lite till. Tycker boken, Kyssa sammet, är riktigt bra.
På tal om böcker så har jag tappat bort Lasermannen som jag också håller på att läsa. Kan inte hitta den någonstans och jag misstänker att den kanske är kvar hos mamma. Men de brukar packa ner saker de hittar som jag glömt där  sen min vistelse i påsar som jag får när jag kommer förbi och de verkar inte ha hittat den än. Så är den inte där har jag ingen aning om vart den kan ha tagit vägen.

Vad ska jag hitta på nu då? Är inte direkt trött och inte så sugen på att läsa mer ikväll. Finns inte så mycket att göra den här tiden på dygnet... Aja, kommer nog bli så att jag fortsätter läsa.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0