Mysig dag med brorsbarnen

Tjenis bloggen! Jag har varit barnvakt hela dagen (är det fortfarande) så har inte haft någon möjlighet att blogga tidigare. Men två små barn i åldrarna 1 1/2 år och 4 månader så har man händerna fulla! :P Men faktiskt så har det gått mycket bättre än vad jag trott. Dessa barn är så lätta att ha och göra med, underbara ungar! Tur så har vädret varit strålade också så vi har kunnat vara ute mycket och det gör ju saker roligare.
Nu sover fasters små änglar och jag har precis slappnat av med en skål glass och ett glas läsk, det tyckte jag att jag förtjänade! Imorgon ska jag också vara barnvakt, men till en annan liten kille! :) Mattias är det imorgon och förhoppningsvis är vädret bra imorgon med så vi kan vara ute och leka heeela dagen.

Jag tror att jag kommer sova gott inatt! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0