Sista dagen på jobbet

Snart är min sista dag på jobbet över... så sköönt!! Ska då gå direkt hem till mamma. Är bjuden på middag, det blir kräftkalas! :D Så förbannat gott!
Efter det ska jag väl hem till mig, ska plocka undan massa saker som ligger och stökar. Det blir fort stökigt i min lilla lägenhet vill jag lova.

Trodde att jag hade åkt på en ögoninflamation imorse när jag vaknade!! Men nu under dagen har det blivit bätre och bättre och nu känner jag inte av någonting alls. Imorse var det alldeles igenkletat och rött men nu, tack och lov, är det bra igen. Jag måste se till att hålla mig frisk fram tills vi åker! Har kännt av en förkylning som ligger och bubblar som bara väntar på att få bryta ut. Aj aj... Antingen får den bryta ut NU så jag får den överstökad eller så får den gärna skippa att dyka upp överhuvudtaget. Vill.Inte.Bli.Sjuk.När.Vi.Åker.Till.Kos.
(Fast med min otur kommer jag säkert bli dödssjuk lagom tills resan...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0