Luciaövning...

Jag har inte varit världens gladaste människa i skolan idag. Jag var ganska så irriterad... Vi har övat på luciasånger hela dagen eftersom att vi ska ha ett luciatåg. För det första lät vi inte särskillt bra... alls! För det andra, ja det andra ska jag kanske inte säga, men irriterad var jag. Jag var nästan gråtfärdig när vi skulle gå på lunch! Men det känns bra nu, har fått se på Grey's och jag har kommit fram till att det är ju trots allt ganska mysigt med luciasånger och luciatåg! :)

Imorgon ska jag tydligen lära ut en sång till mina kära klasskamrater. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra men jag får improvisera, köra på en jävla massa call & respons... hela lektionen! :P Nää, men försöker komma på någon "klapp-lek" som jag kan använda mig av men kommer inte på någon bra. Får väl komma på en ny.

Nu ska jag se Grey's och hoppas på en uppenbarelse eller nåt!

PS. En tjej i min klass pratar om sin jävla mens ca en ggn per dag. Hon gör jämföringar med sin mens och mensvärk när hon förklarar saker, drar paraleller. JA, vi FATTAR att du har mens! Ja, vi FATTAR att du har ont i magen då. Vi vill I N T E veta! Tack.


Kommentarer
Postat av: Saga

Haha, märklig tjej :)



Sv: Ja, om inte annat så är det ju alltid skönt att få ordning på håret :P



Haha, ingen fara! Vi hade fullt sjå hela dagen så :) Absolut, bara att höra av sig! Vi måste ju även styra upp fika med gänget snart :)

2009-12-02 @ 10:40:56
URL: http://sagalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0