Rudolf

Träningen ikväll gick dåligt... jag orkade vara med i 30 minuter sen sa min kropp nej. Först kändes det som att jag skulle spy och sen fick jag frossa, det kändes lite bättre i slutet av träningen men jag valde att fortsätta vila. Får försöka komma tillbaka på torsdag med nya krafter... och DÅ JÄVLAR! Ska försöka hinna promenera till skolan imorgon också och inte ta bussen. Måste försöka kompensera för min dåliga insats ikväll.

Ska snart gå och sova också... är trött och vill hinna läsa en stund. Var väldigt sugen på att se ett Grey's men jag skippar det.

Nu verkar det ha löst sig med luciaklänning tills på fredag också, underbart! :D Kändes ju drygt att köpa en bara för på fredag. Imorgon är det luciaträning i två timmar som gäller! Ska bli roligt!! Jag tycker det är så mysigt att sjunga julsånger!

Natti natt

Rudolf med röda mulen
hette en helt vanlig ren
som blivit kall om mulen,
därav kom dess röda sken.

Rudolf fick alltid höra
"Se, han har sitt dimmljus på",
att han blev led på detta,
det är sånt man kan förstå.

Men en mörk julaftonskväll
Tomtefar han sa:
"Vill du inte Rudolf säg,
med din mule lysa mig."

Allt se'n den da'n den renen
tomtens egen släde drar.
Rudolf med röda mulen
lyser väg för tomtefar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0