Argbiggan

Jag orkade inte ens sätta igång någonting att se på när jag kom hem, jag somnade direkt. Tänkte att jag vaknar ju av larmet som ringer när tvätten är klar.. men jag somnade om. :P Så jag sov i flera timmar, vilket var väldigt skönt men nu kommer jag nog få problem att somna inatt. Tur att jag har massa American Idol avsnitt att se! :)

Jag blir alltid på så kasst humör när jag sover såhär konstiga tider, va ju samma sak igår när jag somnade framför Dr Phil. Jag var huuur sur som hellst. Samma sak nu, orkar inte med nåt och är bara förbannad. Inte på nåt alls, utan jag sitter bara och är arg.. haha, värt? Så sjukt onödigt! Därför ska jag gå till OK nu så jag får lite frisk luft, då kanske jag piggnar till och blir lite snällare. Kan behövas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0