Grattis Malin 21 år!

Nu sitter jag hos pappa och väntar på bussen som ska ta mig hem.
Idag på förskolan hade vi skattjakt! :) Vi fick en flaskpost i måndags av piraterna som meddelade att det var skattjakt på torsdag (idag) och alla som vågade fick vara med. Jag skulle egentligen inte jobba idag så jag tyckte det va lite trist att jag skulle missa det. :P Men nu fick jag ju jobba iallafall! :D Barnen var helt lyriska, det var så kul att se! Gissa vad skatten var för någonting? Joo, choklad-guld pengar!

Idag fyller Malin 21 år! Grattis till henne! :D Hoppas hon har haft en bra fördelsedags hittills! Ska ta och ringa henne snart och höra om hon är hemma så jag kan titta förbi hos hennes på hemvägen.

Har alla haft en bra dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0