Hjärtans fröjd

Jag sitter fortfarande uppe, det är bara jag och min Magdie som är ute och ugglar på msn! :) Jag har försökt bli allmänbildad och har suttit och hoppat runt på Wikipedia! Haha, vet dock inte om jag har lärt mig någonting.
Jag har även kollat upp saker om min framtid, nu börjar stora planer smidas i min hjärna igen! Jag vill, jag vill, jag vill!

Har även läst ut boken som jag lånade av Malin igår, Hjärtans fröjd av Per Nilsson. Först tyckte jag att den var sorglig och fick ont i hjärtat i ett stycke när jag läste den. Eller ja, den är rätt sorglig större delen av den. Det förstår man redan från början. Men sen, hopp! Jag gillar hopp!

Jag vill så gärna se American Idol nu, jag har nästan abstinens!!! Haha, besatt tjej? Måste fixa det någonstan... I och för sig ska jag ju till byn och jobba på torsdag, då kan jag kanske fixa hem det. Jag kanske klarar av att vänta till på torsdag? :P

Nää, nu blir det nog till att hoppa i säng för min del. Jag var ju uppe tidigt imorse så jag e ganska trött för ovanlighetens skull! :)

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Saga

Vad har du för planer riktigt? :o Nyfiken!

2009-02-25 @ 10:07:02
URL: http://nejli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0