Hos Malin

Halloj, nu sitter jag hos Malin och pratar om allt och ingenting. Vi har sett en film ikväll, The Aviator, med Leonardo Dicaprio i huvudrollen. Vi har även bakat muffins som blev riktigt goda! :)

När jag kommer hem ska jag se American Idol avsnittet som väntar på mig, jag missade ju att se det igår eftersom att jag somnade så pass tidigt. Så det ska jag titta på och sen ska jag kanske sova om jag kan.
Imorrn ska jag och Malin iväg och kolla på halvnakna killar som slåss, visst låter det läckert? ;) Sen måste jag springa på stan en sväng.

Jaja, nu ska jag sluta skriva för jag kan inte skriva och prata samtidigt, tyvär. Haha!

Skriver kanske när jag är hemma om jag får igång internet!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0