Imorgon är det dags!

Imorgonbitti är det bokrean som gäller för mig och Jessi! :D Kan knappt vänta, så snart blir det dags för mig att hoppa i säng så att jag tar mig upp!
Jag satt en stund och arbetade på en lista med böcker som jag skulle vilja ha, men insåg efter ett tag att det kanske kommer vara så fullt med folk och massa olika böcker att den där listan kommer vara onödig. Kommer nog ändå inte ha tid att titta på den, så jag kom fram till att hittar jag en bok jag vill ha då köper jag den.. vare sig den finns på listan eller inte! :P
Umeborna som är på bokrean imorrn får passa sig, för här kommer jag!!!
 
Malin hade med sig en bok till mig som hon frågade om jag ville låna, jag började smått läsa ur den nu. Verkar passa bra in på allt vi diskuterat den senaste tiden. Handlar om den första kärleken.

Nä, nu är det verkligen dags att hoppa i säng! Jag ska orka slå mig fram imorrn om det behövs! ;)
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0