It's just not home...

Ska strax hoppa i säng under täcket och läsa en stund. Ska upp tidigt imorrn och jobba, jag börjar 7.30. Men jag slutar ganska tidigt imorrn, 13.30 för att vara exakt, så det kommr bli skönt. Då ska jag sätta mig på första bästa buss tillbaka till stan igen! Gud va härligt att komma hem, måste dock städa direkt. Men sen när jag gjort det och det är rent och snyggt då kommer det va huur härligt som hellst. Kunna ha mina rutiner, göra det jag vill göra... bara va! :) Det är självklart inget fel med att vara här, är bara glad att jag kan sova här och så när jag jobbar tidigt (är väldigt tacksam) men det är fortfarande inte hemma. Ni förstår säkert! :)

Höll på att få en ångestnatt igår, och när jag inte kunde blogga blev det ju inte bättre. Men jag hittade en lösning:
Chris Daugtry - Over you. Om och om och om igen, terapi vill jag lova!

Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att det känns lite bättre idag raring !



EC

2009-02-03 @ 18:42:22
URL: http://emcosu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0