Jag har hittat min favorit

Alltså, jag kan inte säga det för mycket: American Idol!!!!! Finns det nåt bättre!? Haha, ja.. kanske melodifestivalen ligger där och tävlar om förstaplatsen men, förutom det finns det fan inte mycket som kan slå mitt American Idol! Det är såå mycket bättre än svenska idol.. så himla stor klass-skillnad!
Jag har redan hittat min favorit, visst det kan fortfarande ändras.. men just nu hejar jag på honom! Han är 28 år, verkar hur gullig och fin som hellst, rätt söt. Sen dog hans fru i cancer nyligen. Fyra veckor innan idoluttagningen dog hon, så American Idol var som hans räddning på nåt sätt. Stackars människa! Sen är han GRYM också, sjukt duktig!!! Ska se om jag hittar en bild på honom.

Här är han, Danny!!


Imorgon kommer kanske Malin hit, då ska jag färga håret på henne.. får se hur det går! ;) Annars händer det inte så mycket, ta det luugnt bara. Ska gå till mamma och se om jag kan ladda hem fler American Idol avsnitt, tror att det har kommit flera som jag inte har!! :D

Nu ska jag läsa en stund, sen ska jag sova! :) Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

pretty boyboy, är allt jag har att säga : D



EC

2009-02-23 @ 12:20:06
URL: http://emcosu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0