Jävla msn

Jag får inte mitt msn att funka, det totalvägrar och jag vet inte varför!! Jag blir så hilma frustrerad!! Det funkade fint tidigare idag, jag satt och prata med JohnJohn och precis när han erbjuder sig köra hem till mig med senare American Idol avsnittet så att jag kan se det ikväll... då dör det! Jag kan inte svara honom och säga att "det får du gärna göra, jag är hemma!!" Nu har jag testat allt, men det funderar fortfarande inte. Jag loggas in, sen loggas jag direkt ut igen.
Jag har inga pengar på mobilen så jag kan inte heller höra av mig till honom den vägen och säga att jag är hemma. Så nu, tack vara mitt fitt-jävla-internet, får jag inte se American idol ikväll... Gissa på en skala hur förbannad jag är!?

Så vad jag gör ikväll vet jag inte, ska väl se en film eller nåt om jag hittar någon som jag vill se. Har precis läst en stund och det slutade med att jag somnade, för ovanlighetens skull! ;)

Malin var förbi här idag och jag färgande håret på henne, det blev rött! :P Men jag tycker inte det blev så farligt rött, mer rödbrunt... jag gillade ändå färgen, jag skulle vilja ha den! Kan ju säga att Malin var inte fullt lika nöjd...

Jaja, ska se om jag tar mig in på msn via webbmessenger istället! Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0