Lycklig kanske!?

Just nu är jag på big time dåligt humör och vill bara hem till ensamheten i min lugna tomma lägenhet! Inte för att det är så livat här med pappa och syster i och för sig. Jag är trött som fan, har precis sovit framför Dr Phil. Jag vaknade och ville se "Familjen Annorlunda" på fyran.. näää då ska pappa se nåt jävla bajsdjurprogram om sköldpaddor.. kuuul!?!?! Skulle se i syrrans rum då istället men då fukade ju inte hennes boxer och bilden var helt blå. Snäll som min fina syster är försökte hon hjälpa mig så gott det gick, dock utan resultat där. Så pappa får väl sitta och se påsina jävla sköldpaddor medan jag går och tröstäter någonting! Men jag är långt ifrån den glada Janna jag vill vara.

Jag hoppas på att hitta glass i frysen, annars kommer jag bli ännu surare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0