Man måste vara kreativ!

Jag blev väldigt sugen på te alldeles nyss, men vet inte om jag vågar koka i vattenkokaren ifall strömmen skulle gå. Jag ids bara inte gå ner i källaren och fixa det nu. Men en sak jag VET funkar och som aldrig får strömmen att gå är kaffebryggaren. Kreativ som jag är häller jag ner vatten i den (utan filter och kaffe)... tamdamdaaaa... Jag har varmt vatten!!! Visst är jag smart ibland!? Så snart kan jag njuta av en kopp varmt gott te! Det kanske kommer smaka lite kaffe (vattnet luktade kaffe) men vad gör det, jag gillar ju kaffe! :D

Ska snart sätta mig och lösa ännu ett fall i CSI spelet.. det e som en drog!! Jag kan inte få nog! Så sjukt roligt det e! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0