Marshmallows-muffins

Nu är mina muffins i ungnen och det är snart dags att ta ut dem! :D De är huuur stora som hellst, men de ser riktigt mumsiga ut! Ska ta kort på dem när de är klara som jag kan lägga upp här och läskas lite! ;)
De var jätte enkla att göra så det var ganska kul att baka! :) Men mycket mer än så hann jag inte med idag. Var och käkade med Malin och POFF var klockan typ 15. Så jag hann inte förbi med nyckeln och jag hann inte köpa någon present heller.

NU ÄR DE KLARA!! :D

Nu ska jag bara vänta på att de ska svalna så kan jag ta hem dem, ska ge några till mamma också som tack för lånet av köket. Hon kan få två. :P

Nu ska jag läsa lite bloggar!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0