My baby boy!

Precis när jag skulle sätta mig och se Hairspray inser jag ju att min älskade, underbara Zac Efron är med!! Jag hade ingen som hellst aning om det innan, hur kan jag ha missat det!? Haha, så jag blev mer än glatt överraskad!! Han är så söt med sin lill lock!! :D
Om filmen vill jag bara säga: Vilket lyckopiller! Hur mysig film som hellst som jag måste skaffa hem så snart jag har några pengar över! Mys, mys, mys!



Snart kommer syrran hem från sin kvällspromenad med / till Anna och då har jag lovat att hjälpa henne med en läxa hon har. Sen blir det nog till att hoppa i säng, ska upp tiidigt för att jobba Jag börjar redan klockan 07.00. Jag känner peppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0