Platespotting

Ikväll har jag inte gjort någonting särskillt. Låg och läste men var nära på att somna så jag fick ge upp det. Sen såg jag en film som var riktigt bra, Shackles hette den. Jag har lånat den av Malin! :)
Efter det har jag suttit här och bråkat lite med mitt internet. Läst lite bloggar och samtidigt som sidorna till bloggarna jobbade med att ladda upp (det tog år och dagar) läste jag litegrann ur Vingklippt ängel.

Imorgon jobbar jag mellan 9 och 15. Det ska tydligen bli svinkallt imorgon så jag ser ju inte fram emot av att vakna tidigt och gå till bussen i kylan vid 08.00. Förhoppningsvis är det så kallt att vi slipper vara ute med barnen överhuvudtaget. :P

Jag har börjat med Platespotting leken igen och idag tog jag två nummer! Två nummer på samma dag, det ni! 004 och 005! Nog för att jag redan visste att 005 står utanför huset, haha, så den var inte så svår.
Någon som vet var 006 står så säg till! :)

Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0