Polisbesök... vilken dag! :)

Idag har jag jobbat på förskolan hela dagen, dagen var ganska lugn. Det kom förbi två poliser, gissa om det blev ståhej då? :P De var här för att hämta en stulen släpvagn som hittats i byn. De var jättegulliga och tog sig tid att komma in på gården för att hälsa och prata med barnen. Sen när de körde därifrån körde de iväg sakta, med blåljusen på och vi fick höra en liten snutt av sirenerna också som avslutning, det tyckte jag va gulligt!

(Stiliga karlar va de också :P)

Nu har jag precis käkat middag och ska väl kasta mig i dushen snart. Malin skulle ringa mig så jag väntar fortfarande på samtal, jag har inga pengar så jag kan inte ringa henne. Jag skulle behöva veta vad som händer ikväll riktigt.

Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Jennie

tack gumman! du med!!!!

2009-02-13 @ 19:04:34
URL: http://jjennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0