Så besviken på kvällens Melodifestival

Gud vad besviken jag är på kvällens artister i melodifestivalen! Detta var fan det sämsta på länge! Jag hade förhoppningar på Agnes, jag gillar ju faktiskt henne.. men nä, låten vad dålig. Sen de där tre småkillarna som sjöng? Vad var det!? Sen opera-tjejen, visst kul med någonting nytt, men jag förstod ju fan inte ett ord av vad hon sjöng. Tyckte det bara var konstigt. Vad hade vi mer för skit? Joo, Thorleifs!! men halllååååå gammgubbar!! Gå och lägg er!
Det enda jag tyckte var någolunda bra var Sarah Down Finers låt, så hon fick några röster av mig... men ändå gick hon inte vidare till final! Jävla skit!

Är det andra chansen final nästa helg?

Såg som sagt melodifestivalen med Malin, åt en jävla massa choklad så nu är jag mätt. Blä.
Vi såg en ganska slö film också, Rockbrudar eller vad det hette. Slapp film där man inte behöver tänka så mycket och det kan vara skönt ibland.

Nu ska jag hitta på någonting annat!
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0