It's monday!

Inatt när jag desperat behövde och ville blogga så låg ju bloggen nere!! Jag höll på att bli tokig! Efter flera försök gav jag tillslut upp för att sova.

Nu sitter jag och äter frukost, ska ut till byn för att jobba idag. Bussen går om en timme så jag har ganska god tid på mig, vilket är skönt. Jag som oftast behöver stressa på morgonen annars.
Jag ska även sova i byn inatt för jag jobbar tidigt imorrn, jag föredrar att sova hemma hos mig själv men när jag ändå är i byn och ska upp så tidigt är det smidigast att sova där. Annars måste jag ta en buss ungefär samma tid som jag kan stiga upp ifall jag sover där.

Vad glad man blir när man vaknar på morgonen och solen lyser! :D Visst, det är säkert svinkallt ute, men man blir så lycklig och får vårkänslor när solen lyser in genom fönstret. Våren och sommaren kanske kommer till oss tillslut? Detta har varit en evighetsvinter känns det som...

Nu ska jag packa lite saker som jag måste ha med mig till pappsen!
Hoppas alla får en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0