Vilken bok ska jag välja?

Jag är så trött, jag sitter verkligen här och tvingar mig själv att inte gå och lägga mig. Somnar jag nu kommer jag bara vakna om några timmar igen. Varför är jag trött nu egentligen? Jag sov ju fan till 14.00 idag, helt galet.

Msn funkar återigen inte, väldigt irriterande.

Det jag ska ta och göra nu strax är att välja en ny bussbok så att jag har någonting att läsa imorrnbitti på väg till jobbet. Det borde vara en pocketbok för de är lättast att släpa på. Sedan får det inte vara en allt för "tungläst" bok, om ni förstår vad jag menar. Inte för jobbig för själen och hjärtat att läsa. Ska se vad jag har att välja på...

- Och när sommaren är slut? - Danielle Steel. I och för sig en inbunden bok men den är inte alls tjock.

- Hollywoodfruar - Jackie Collins. En pocket, dock ganska tjock. Jag tror kanske att den här är för rolig eller för bra att ha som bussbok.

- Lasermannen - Gellert Tamas. Även denna är en pocket, dock ganska tjock. Men den ligger bra till i tävlingen om att få åka med mig på bussen imorrn.

- Bombyx - Anne Rambach. Har egentligen inte så stor koll på om denna bok ska vara bra eller inte. Jag fick den av kvinnan som bokbloggar för Expressen när hon hade någon slags tävling. Tror att den kan vara ganska svårläst, har fått för mig det iallafall.

- Dexters dunkla drömmar - Jeff Lindsay. Boken som tv serien Dexter är baserad på. Tror att detta kommer vara en ganska lättläst bok och eftersom att jag har sett första säsongen av serien behöver jag inte vara jättekoncentrerad för att hänga med. Och det kan ju vara bra när man åker buss tidigt på morgonen.

Nu ska jag överväga mina beslut, återkommer med resultatet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0