Melodifestivalen del 3

Kom hem för en liten stund sedan, har varit och fikat hemma hos Malin med tjejerna. Vi såg även melodifestivalen och spelade spel! :)
Melodifestivalen: EMD va KUNG! Deras låt var skön, och den blev bättre andra gången man hörde den också! Jag tror att jag kommer digga den till max när den spelas på Schlagerdansgolvet!
Sen fine, Molly's låt var väl gullig och fin och sådär, men hur leds börjar man inte bli på Plings låtar? Alla låtar hon skriver är ju likadana med olika melodier... Znark. Jag tycke då att BWO skulle gått vidare direkt och Molly till andra chansen istället.

Men jag såg dock inte min käre bror på bild (han satt på parkettplats den lilla tönten :P), men jag såg hans fina skylt! :D

Imorrn ska jag först iväg på dagen med pappsen och kanske syrran på födelsedagsfika hos min farbror, känns lite konstigt eftersom att vi i stort sätt aldrig träffar han och hans sambo. Kan ju säga att vi inte direkt gillar dem heller. Men vi ska dit iallafall, mest för att va snälla.
Sen på kvällen blir det mer födelsedagsfika med tjejerna, nu ska vi fira Linda som fyllt 20! Grattis till henne! :D Hela denna helg kommer bli en stor fika, haha! :)

Jag har även kommit på ikväll, efter att ha spelat När och fjärran spelet, att jag ska bli allmänbildad (vet inte ens om jag stavade rätt nu, haha). Så jag ska börja hänga på Wikipedia och lära mig allt möjligt onödigt vetande! :P

Tänkte lägga upp en bild här, men det tog år och dagar så jag orkade inte

Kommentarer
Postat av: Storebror

Tönt kan du va själv ;-P

2009-02-22 @ 22:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0