Välkommen kära tidningsbud

Jag kan bara inte sova... ååh jag pallar fan inte detta!!! Jag kommer bli galen, folk kommer snart hitta mig sittandes här i min lägenhet... gungande fram och tillbaka samtidigt som jag sliter av mig håret.

Ständig huvudvärk har jag haft större delen av dagen, kännt mig illamående och trött... Jag har fortfarande huvudvärk, vad brukar hjälpa när man har huvudvärk? SÖMN! Men sömn, det får jag ju tydligen inte.

Jag blir så less

Nu kommer tidningsbudet med morgontidningarna, jag hör honom / henne samma tid varje natt... Funderar på om jag ska gå ut och hälsa någon gång. Bjuda på kaffe kanske? Haha...

Kommentarer
Postat av: Jess

bjud på kaffe du!



Pröva att gå o lägga dig kvinna... då kan du titta på alla serieavsnitt på mornarna då tidningsbudet väckt dig! ;) på så sätt är du inte lika sliten om dom skulle råka ringa om jobb heller :P

2009-02-11 @ 16:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0