Vilken kväll

Satan vilken jävla dag idag... Mår ju inte 100 på långa vägar.

Det blev utgång med Malin och två tjejer från hennes klass igår. Jag var inte alls peppad utan grinade för jag var så jävla less och trött.. haha. Men tillslut fick jag på mig nå kläder och hittade rätt buss som skulle ta mig till åhlidhem. Detta var ju då vid 22 på kvällen och jag var fortfarande nykter.
Men när jag kom dit blev jag bjuden på en "drink" som malin blandade... haha, vi kan ju kalla den Mördardrinken. Satan så stakt. Sen fick jag en till sån innan vår taxi kom.

Väl ute hade jag jättekul trots bristen på folk på NH. Sen vet jag inte riktigt vad som hände men när vi skulle hem mådde jag så sjuuuukt dåligt. Malin kom fram till att jag skulle sova hos henne och det var nog tur det för jag mådde inte bra och kräktes sedan en massa hemma hos henne.

Idag när jag kom hem från Malin kräktes jag lite till och la mig och sov, har nu precis vaknat och fått i mig en liten skål med fil.

Ikväll är det Melodifestivalen! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du mår bättre nu : ) kram

2009-02-14 @ 17:29:23
URL: http://emcosu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0