Vill ha tillbaka mitt fungerande internet!

Alltså jag HATAR mitt internet just nu, jag vill ha tillbaka det!! Men nu är det ju inte så många dagar kvar så jag kanske överlever! Jag vet inte hur många gånger jag försökte komma in på bloggen nu innan det lyckades, internet bara dör hela tiden.

Jag har precis sett på American Idol och Supernatural! :) Jag har ett avsnitt kvar av Supernatural, sen tror jag säsongen är slut. :( Tur att American Idol precis har börjat, där finns det mycket kvar! Snart kommer jag till avsnitten från Hollywood, gallringen ("mördarveckan" även kallad!).

Imorgon ska jag ta mig till stan och inhandla JV's födelsedagspresent! Någon som kan komma med några tips om vad jag kan köpa till honom?? Skulle uppskattas innerligt!!

Nu ska jag spela lite CSI tror jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0