Barnvakt åt sjukling

Sitter på höjden nu och är barnvakt, lillen sover just nu. Stackarn var inte alls glad där ett tag precis efter att Jon och Jess hade åkt. Efter en stund värmde vi välling och medan han drack den somnade han i min famn.

Sitter och ser på hanbollen halvt som halvt, jag gillar att se på handboll. Det händer saker hela tiden och blir mycket mål, sådant gillar vi!

Sen ska jag hem och JV ska komma till mig! :) Jag hoppas inte att de ringer imorrn och frågar om jag kan jobba.. haha! Men jag ska jobba måndag och tisdag nästa vecka, det ska bli kuul! :)


Kommentarer
Postat av: Jess

be dom ringa mig isf, är ledig från skolan imorgon! ;) Är riktigt sugen på att jobba nu, har inte kunnat på länge! :P

2009-01-29 @ 21:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0