Jag har snälla vänner!

Tjoo, nu är jag hos pappsen. Jag jobbar imorrn, jobbar flera dagar denna vecka faktist. Är dock ledig på onsdag och på fredag än så länge iallafall. :) Har många jobbtimmar så det känns bra, kosing till mig är inte fel... välbehövt!

Idag har jag varit på födelsedagsfika hos brorsan (han fyllde den åttonde men vi firade han idag). När jag kom hem städade jag lägenheten och efter det såg jag bara på Roswell och The L word innan jag tog bussen till byn.

Jaa, händer inte så mycket annars.. ska skriva en bokrecension nu hade jag tänkt! :)

Fick nya skor och en skjorta av en god vän till mig igår, det tackar jag och bockar djupt för! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0