Kalas och småbarn

Nu kom vi precis från kalaset, gud va söta ungar det va där. JV's nyfödda systerson, herreguuud va liten!! Fick hålla i honom, det var verkligen skillnad om jag jämför när jag brukar hålla i Melvin nu för tiden. Man glömmer som bort hur små och lätta de är i början. Sen var det en till liten tjej som kanske kan ha varit ett år, blont hår och huur söt som hellst.

Det är så roligt när man håller i nyfödda bebisar och de ligger och tittar på en. De ser som så förvånade ut och jag funderar alltid vad de tänker på. Man antar ju att de inte tänker på så mycket, de kan ju säkert inte ha samtal med sig själva i skallen som vi äldre kan. Haha, men vad roligt det hade varit om de tänkte typ: "Men sluta glo då tantjävel! Åååh, neeej, måste hon prata sådär konstigt, vad håller hon på med!?!? Jaja, om jag börjar gråta kanske någon räddar mig från den här psyktanten!"
Haha, jag skulle då verkligen vilja veta vad som snurrar i huvudet på dessa små! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0