Kläder

Denna kväll har för mig varit en riktig slö-kväll. Jag har surfat runt och sen har jag sett CSI. Jag har hittat jääääättemycket kläder jag vill beställa hem!!! Men jag har inte råd just nu och det gör mig förbannad. Jag vill ha nya kläääder!!! Kollat runt på skor också, det ska man aldrig göra. Hittade även massa snygga underkläder jag vill ha, vad är det med tjejer och underkläder? Varför blir man så lycklig av att köpa snygga underkläder? För jag vet att jag inte bara talar för mig själv när jag säger det.

Klickbara bilder



Hittade dessa två söta JÄTTEBILLIGT på ellos.se. Jag vill bara ha hem dem! Sen hittade jag ju självklart en hel massa annat!
Nu ska jag ialla fall hoppa i säng och läsa en stund, är trött så förhoppningsvis somnar jag snart!
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0