Tisdag

God morgon! Jag vaknade egentligen runt 10-10.30 och läste en liten stund. Blev sedan trött och somnade om. Vaknade sedan av att det ringde från förskolan och frågade om jag kunde jobba där imorrn. Det ska bli kul för det va rätt länge sedan jag va på förskolan. Problemet e dock att jag börjar 7.30 och har ingen lust att sova i täfte inatt. Undra om det går någon buss så tidigt? Har för mig att det inte gör det.

Nu har jag kollat bussarna och det går en 07.10 som jag ska ta. Är det e en glaad tid? Måste be pappa ringa och väcka mig så att jag inte försover mig. Den risken är övervägande stor eftersom att jag har vänt litegrann på dygnet.

Löning idag!

Nu ska jag börja göra mig i ordning och sen åka och hälsa på Jessika och Melvin! :)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0