24 timmar.. jag är för gammal!

Goddag! Jag sitter och äter frukost som består av en halv subway och kaffe, not bad ! :)

Jag och JV var uppe och såg CSI till klockan sju imorse, då hade jag varit vaken i 24 timmar. Gissa om jag var trött då? JV hade inte vaknat förren 15.30 samma dag så han hade ju en helt annan dygnsrymt. Men det var mysigt!

Jag borde ta och diska undan lite här och hoppa i duschen. Ta en värktablett måste jag göra för min mage börjar ge till känna vilken tid i månaden det är. Jävla skit. Jag har inga bra smärtstillande heller, tror jag har en alvedon.. den kommer ju hjälpa mycket?

Aja, har inte så mycket mer att säga just nu. Pöss

Kommentarer
Postat av: Saga

hahaha åh, det får mig att tänka på när vi var uppe hela natten och såg idol och var helt cp :D varför har jag inte kvar filmklippen vi spelade in?! fyfan vad roligt det hade varit att se dom nu.

2009-01-30 @ 17:05:53
URL: http://nejli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0