Fredag 23 Januari 2008

Hallåå, sitter återigen hemma hos pappsen. Jag jobbar idag och jag börjar klockan 12. Ska vara på fritids idag. Jag trodde att jag skulle jobba till 16, men såg i kalendern att jag jobbar till 17.. spelar inre sådan stor roll faktiskt. Det är ju ganska varmt ute idag så det kommer nog inte bli så jobbigt att vara ute. Jobbade över en timme igår också.

Igår var jag med JV, vi käkade varmkorv med bröd till middag. Satan va gott det var.. haha, Bullens korv! :) Sendan såg vi på en film som jag varit sugen på att se, efter ett tag in i filmen insåg jag att jag redan hade sett dem. Men jag kom inte ihåg någonting av den så det var kul att se den iallafall. Angelina Jolie va med, Ryan Philippe och Gillian Anderson (Scully i X-files).

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, ska ta ner tvätt när jag kommer hem och har jag tid och ingenting har dykt upp ska jag slänga in en ny tvättomgång i maskinen, så jag blir av med den gigantiska hög av tvätt som jag har hemma.
Imorrn blir det iallafall utgång med lite tjejer, har inte varit så peppad på det under veckan men nu känns det ganska kul. Ska nog ta det ganska lugnt känns det som just nu. Kul iallafall att komma ut och träffa folk! :)

Nu ska jag fortsätta lägga över musik på mobilen, ha en bra dag!

3 dagar kvar!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0