Lånar film!

Hello! Är hos Jon och Jessika nu för att lämna tillbaka och låna lite filmer. Det blir att jag set mycket film på kvällarna i lägenheten när det inte finns mycket annat spännande att göra.
Dagen har varit lugn, jag sov mycket längre än jag planerat och sen tvättade jag. Efter det gick jag och handlade, lagade middag och sen hoppade jag på bussen till Höjden. Snart ska jag gå förbi hemma hos Jessi och säga hej och lämna in min jobbrapport så att jag får lite pengar denna månad.

Det går lite segt med bokläsandet för tillfället måste jag medge. De senaste dagarna har jag helt och hållet ägnat mig åt att läsa Roswell High böckerna, de som jag har hemma. Nu har jag läst alla som jag har så nu blir det att köpa hem resten när jag har råd. Så nu kan jag kanske ta tag i Boklistan igen. Läser i och för sig en bok från därifrån just nu, - House of evil av John Dean men den är på engelska och handlar mest om hur rättegången för en av Indianas västa mordfall. Så det är många svåra rättsliga termer som man kanske inte helt och fullt förstår. Så när jag mest vill ta det lugnt och läsa någonting lättsamt är det inte boken jag blir sugen på att ta upp! :P

Nu har jag läst ikapp lite bloggar, eftersom att jag inte har internet i lägenheten ligger jag nu, efter att ha läst ikapp en hel del här hos bror, 143 inlägg efter. Jag måste skaffa internet!! :P

Nu ska jag iväg till Jessi en sväng sen ska jag hem och läsa tror jag, blev sugen på det. Eller så ser jag en film, får se !hur det blir!

Tack och hej! Puss

Kommentarer
Postat av: C

Tack för överföringen Janna! :)

Ha en bra dag! kram

2009-01-07 @ 09:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0