Första dagen på jobbet

Morrn, morrn!
Sitter nu på jobbet (sommarjobbet) SLU och har precis druckit kaffe. Just nu mår jag ganska gott men mitt humör var inte fullt lika bra tidigare denna morgon. Skulle ta bussen som gick utanför mig till universitetet... Den ska gå 7.22 och jag var där i tid innan den skulle gå. Efter ett tag kommer bussen som går åt det motsatta hållet, busschaffören va snäll och stanna för att meddela att den andra chaffören tydligen måste ha kört som en galning för när han körde från Vasaplan så var bussen jag nu stod och väntade på där - alltså mycket tidigare än den skulle vara där!! Jävla bussar.
Så jag hade inget annat val än att börja traska. Det är ju inte såå jävla långt, men det tar ändå ca 30 minuter och gå och jag ville ju inte komma försent första dagen så jag fick pinna på.

Kom iallafall hit precis i tid, dock kommer jag inte in med min inloggning vilket irriterar mig EN DEL. Vi hade problem med det redan när jag var för att lära mig vad jag ska göra i sommar, men eftersom att jag inte var anställd då utan blir anställd från och med idag så antog vi att det borde gå och komma in nu när jag har börjat jobba, Men tydligen inte. Drygt som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0