Framtidsdrömmar

Jag försov mig idag också... nu måste jag ju börja skärpa mig! :P Jag var på jobbet en timme försent, tur att min bror är så snäll så att han körde mig hit imorse.

Igårkväll så gick jag, John och Jessi på en kvällspromenad runt på Tomtebo. Vi gick runt på ett ganska nytt område med massor av snygga hus och drömde oss bort. Jag vill också bo sådär!! Jag vill ha ett snyggt hus tillsammans med min man och mina barn. Problemet är ju bara för att kunna få en man och barn måste man ju först hitta någon av det manliga könet och börja dejta... haha, och just nu har jag ju i stort sätt gett upp på det andra könet. Finns det inte några vettiga karlar där ute? Jag börjar fan tvivla.

Nää, nog med allt det negativa.
Vad händer för alla denna dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0