Harry Potter and the half-blood prince premiären

Harry Potter and the half-blood prince hade äntligen sin premiär i London idag. Som jag har längtat och suktat efter denna film, och väntan har varit alldeles för lång. Jag skiter fan i uttrycket "Den som väntar på någonting gott, väntar aldrig för länge"... jag har fan väntat för länge nu! Har näst intill abstinens!!

Tur att jag är så lyckligt lottad att jag ska gå på premiären den 15 juli - bara åtta dagar kvar!! :D



Regnet öste ner även i London denna dag!

Jag måste säga att Rupert Grint (Ron) var väldigt stilig i sin svarta kostym. Han vann överlägset över Daniel Radcliffe (Harry) den här gången!

Bilden är tagen från posh24.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0