Harry Potter and the half-blood prince

Igår var jag äntligen på premiären för Harry Potter and the half-blood prince, som jag har längtat! :) Jag tycker att den var bra, verkligen! Men då kommer jag inte ihåg så många detaljer om vad som händer i boken eftersom att det var så länge sedan jag läste den. Min kära vän Jessi tyckte inte att filmen var fullt så bra eftersom att hon har läst boken X antal gånger och kommer ihåg saker som händer och märker saker de tagit bort när de gjort filmen osv. Jag tror nog att jag skulle känna samma sak ifall jag kom ihåg mer av boken än vad jag gör.

Jag var iallafall väldigt nöjd efter mitt biobesök, jag hade ju fått sitta och dreggla över Daniel Radcliffe i 2 1/2 timme! :P Nu vill jag bara att nästa film ska komma så fort som möjligt!!


Kommentarer
Postat av: Jess

jag förstörde väl iaf inte under filmen? För jag sa inget förrän efteråt... :P

2009-07-16 @ 10:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0